Maandag 24 september 2018, op weg naar huis.

26 september 2018 - Drunen, Nederland

Het is nu echt de allerlaatste dag in het mooie Amerika. We staan op ons gemak op, gaan beneden in het hotel ontbijten en dan voor de laatste keer de koffers inpakken, de laatste keer uitchecken, laatste keer koffers in de auto. We moeten een half uurtje rijden naar het vliegveld. De auto leveren we in en we nemen afscheid van onze vriendin. Het lukte gisteravond niet om mij online in te checken dus als we met de bus aangekomen zijn op het vliegveld zoeken we een delta balie op. We krijgen allebei 2 instapkaarten, 1 naar Minneapolis en 1 naar Schiphol Amsterdam. De koffers leveren we in en dan is het tijd voor een bakkie koffie. Na dit heerlijke vocht genuttigd te hebben gaan en ondertussen een beetje gelezen, mensen kijken, spelletje doen op de IPad besluiten we om toch maar richting gate te gaan. Het is nu rond 12 uur en we vertrekken om 16.22 uur. Zijn wij op tijd? Ja, wij zijn heel erg op tijd! Na de veiligheidscheck eten we nog een hapje en gaan met een treintje naar de gate. Ook hier glimmen en knipperen de gokkasten als de beste. We zitten even lezen een boekje en wagen dan met onze laatste 21 dollar nog een gokje. Helaas... ook deze keer zit er geen winst in voor ons. Dan is het eindelijk tijd om in te stappen. Het is een vlucht van 2,5 uur naar Minneapolis en als we daar aankomen is het meteen al weer 2 uur later dus rond 21.00 uur. Bij de vlucht naar Amsterdam knippert het bordje “boarden” al dus we lopen heel snel naar de gate, kunnen nog net naar het toilet voordat we aan de lange vlucht naar huis gaan beginnen. En het is een lange vlucht. We kijken films, krijgen eten en daarna willen we slapen. Dit lukt niet echt. We slapen allebei niet meer dan een uurtje. Das een tegenvaller. Maar ja daar doe je niets aan.

We landen om 12.45 uur in Amsterdam en Alicia is er om ons op te halen.😊

Ik heb moeite om wakker te blijven tijdens de rit naar huis maar het lukt. Als we thuis zijn drinken we wat, halen boodschappen en ook Sjors op. Die heeft het goed gedaan in het Pension! Na het eten gaan we zitten en dan komt de man met de hamer. Ik ben vertrokken, helemaal en Peter een beetje. We gaan rond 21 uur naar bed en om 2.00 uur zijn we allebei klaarwakker. En kunnen ook niet meer slapen. We kijken tot 4.00uur televisie en dan vallen we in slaap tot 8.45 uur. Das mooi!

Vandaag hebben we Bruno opgehaald bij Gilles en Tiny en die heeft het geweldig goed naar z’n zin gehad daar! Het viel mee dat ie mee naar huis ging!😉

Dit is echt het allerlaatste blog (over deze reis dan hè). Ik ga volgende week aan een boek beginnen.. Zò leuk vind ik het om te doen!

Bedankt allemaal voor het lezen en de reacties!

1. H G M M Ijpelaar:
    26 september 2018
    Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad en weer heel huids thuis zijn. Mooi om nog lang op terug te kijken.
  2. Kees:
    27 september 2018
    Laat je het even weten als het boek in de winkel ligt 😉
  3. Cornelie:
    27 september 2018
    Welkom thuis na een prachtige reis! Fantastisch dat je aan een boek gaat beginnen José!