Maandag 3 september 2018

3 september 2018 - Schiphol, Nederland

Zo.... met een dikke vette glimlach van oor tot oor zitten we ruim op tijd, lees echt heel ruim op tijd, allebei aan een halve liter koffie en een croissant. Peet zei: “Je had ook een kleintje koffie kunnen nemen...” ;-)

De glimlach zit er al vanaf zaterdag... wat een geweldig feest was het, wij hebben er enorm van genoten! Allemaal lieve mensen om ons heen, SaxeBelle, de halve zolen, goeie dansmuziek (bedankt Jeroen!!) en daardoor een volle dansvloer, wij hopen heerlijke hapjes (niet veel van gezien, te druk met dansen), genoeg drank enz enz. Wij hebben weer mooie herinneringen gemaakt!

Nu staan we aan het begin van onze grote reis naar Amerika. We vliegen om half 11 naar Detroit, daar stappen we over naar Las Vegas waar we om ongeveer 17.30 uur plaatselijke tijd zullen landen.

Tot later!

1. Joyce:
    3 september 2018
    Goedemorgen, het was inderdaad een heel gezellig feestje!!
    Goede reis, heel veel plezier en geniet ze! En alles op rood hè 😂
  2. Pascalle:
    heel veel plezier
  3. Wendy Kimenai:
    3 september 2018
    Het was een geweldig feest!
    Nu genieten van jullie huwelijksreis 😄
    Veel plezier samen!
  4. Alette:
    3 september 2018
    Inderdaad een super feest! Heeeeel veel plezier samen en goeie vlucht!
    Slapen zal niet lukken na een liter koffie 😉💁🏻‍♀️
  5. Lya Graafland:
    3 september 2018
    Het was een geweldig feest . En geniet van de Reis in Amerika!!
  6. Christine:
    3 september 2018
    Was een mooi feest! Nu lekker genieten samen! Goede reis!
  7. Mariette:
    3 september 2018
    Gaaf feest dat was t zeker, heerlijke hapjes hoor José👍🏻😄 er kwam volop voorbij. T was smullen!! Nu jullie reis, dat wordt ook gaaf. Lekker genieten samen en met zoveel koffie achter jullie kiezen wordt t gewoon FILMJES kijken.